Spolupracujeme například s výrobci těchto značek:
Servis zahrnuje vizuální kontrolu přístroje, kontrolu napájení, kalibraci přístroje.
Dále nabízíme regeneraci sond k těmto přístrojům – a to i samostatně.
Vyplňte servisní formulář Reklamační formulář / Pozáruční servis |
|
Budeme Vás kontaktovat, abychom se domluvili na způsobu doručení a dalším postupu. |
|
Doručení přístroje k opravě Na základě vzájemné domluvy a) doručíte přístroj k nám do firmy nebo b) náš technik přijede k Vám nebo c) náš řidič vyzvedne přístroj přímo u Vás |
|
Diagnostika závad Naši servisní pracovníci provedou diagnostiku a identifikaci závady. Diagnostika je zpoplatněna částkou 850 Kč bez DPH, pokud není předem domluveno jinak. |
|
Stanovení ceny opravy a) pokud lze závadu odstranit, zašleme Vám cenovou kalkulaci opravy b) pokud přístroj nelze opravit nebo by oprava byla neekonomická, vystavíme po dohodě s Vámi protokol pro jeho vyřazení c) objednáte-li si u nás nový přístroj, cenu za diagnostiku a vystavení protokolu Vám odečteme od kupní ceny |
|
Realizace opravy Po odsouhlasení cenové kalkulace oprav a termínu dodání napneme naše síly, abyste byli s výsledkem spokojeni. O všech případných změnách Vás budeme včas informovat. Po úspěšné opravě přístroj rovněž otestujeme, případně zkalibrujeme, abychom si byli jisti, že běhá jako hodinky. |
|
Fakturace a odeslání opraveného přístroje Nakonec vystavíme fakturu za opravu a přístroj si můžete osobně vyzvednout nebo jej po domluvě dovezeme zpět k Vám, případně znovu zapojíme. |
VERKON s.r.o., servisní středisko, K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany ZOBRAZIT NA MAPĚ
Ivana Novotná
servisní technik, reklamace
Tel.: +420 284 810 775
Mob.: +420 777 913 016
servis@verkon.cz
Příjem zakázek:
Po – Pá 8:00 – 14:00 (po předchozí telefonické domluvě)
Jak se k nám dostanete:
MHD / Tramvaj: č. 8, 25 zastávka Nádraží Libeň, odtud cca 10 minut pěšky nebo možnost přestupu na autobus
MHD / Autobus: č. 136, 177, 182, 183, 195 zastávka K Žižkovu
autem: přímo u střediska